دانلود مقاله کامل تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون

مقاله کامل تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون در 117صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 175
فرمت فایل doc
حجم فایل 73 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 117
دانلود دانلود مقاله کامل تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون گزارش تخلف برای دانلود مقاله کامل تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون
دانلود مقاله کامل تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون

فروشنده فایل

کد کاربری 1465
تمام فایل ها
کاربر
 
 

مقاله کامل تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون در 117صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب:

مقدمه :
تبلیغات (Advertising)
قیمت (Price)
بسته بندی (Packaging)
بسته بندی از 4 دیدگاه مختلف :
روابط عمومی (Public Relation)
قدرت (Power)
اصول و مفاهیم ارتباطات بصری
نتیجه گیری
1- تبلیغات بازرگانی در دوران نخستین
2- تحولی شگرف با پیدایش صنعت چاپ
تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات
مقدمه :
ایجاد انگیزه
هیجان در برابر منطق
کنترل افکار و اعتقادات
کلیات
چشم انداز تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات
روش تحقیق :
تاریخچه مختصر تبلیغات :
تبلیغات ؛‌گذشته ، حال ، اینده
روانشناسی تبلیغات
مقدمه
منابع

 

 

 

مقدمه :

 

تبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی،‌فرهنگی،‌اجتماعی و ی، به معماران زندگی جمعی اجازه نادیده گرفتن آن رانمیدهد؛ به ویژه آنکه تبلیغات بازرگانی به یکی از اصلی ترین منابع مالی رسانه ها تبدیل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پیام های تجاری برانگیخته است. هنگامی که پیدایش رسانه های نوین نظیر ماهواره و اینترنت و پخش فرامرزی و بدون مانع آنان را هم در نظر بگیریم، انگیزه و دلایل نهضت قانونمند کردن تبلیغات بازرگانی صدچندان می شود.

 

از این رو،‌مدیران و طراحان زندگی مسالمت آمیز جمعی در سراسر جهان حرکتی پرشتاب را به سمت تدوین قوانین تبلیغات بازرگانی آغاز کرده اند. امروز شاهد آن هستیم که افزون بر قوانین ملی،‌تلاش های منطقه ای و جهانی برای پی ریزی نظام مطلوب برای این رشته خاص از علوم ارتباطات صورت می گیرد. بااین حال کشور ما هنوز هم فاقد قانون تبلیغات بازرگانی است و آثار نامقبول این خلا قانونی چنان آشکار گشته است که دیگر کسی منکر ضرورت و فوریت جبران آن نیست.

 

در این راه استفاده از دانش و تجربه دیگران خردمندانه و لازم است، اما بدون تردید بومی سازی آن و انتخاب الگوی مناسبی که با مبانی حقوقی و دینی ما نیز مغایر نباشد،‌نیازمند بررسی تطبیقی اصول و مبانی تبلیغات بازرگانی درجهان معاصر،‌ایران و اسلام» است؛ البته با یک رویکرد حقوقی».

 

تبلیغات (Advertising)

 

در بسیاری از کتب و مقالات علمی در مورد بازاریابی،‌بحث پیشبرد، فروش را به ارتباطات Communication تعبیر کرده اند. در حقیقت نامگذاری فوق دارای یک علت منطقی و رفتارشناسی است.

 

تبلیغت به معنی انتشار یک پیام به گروه یا گروههای از جامعه به منظور دستیابی به هدف یا اهداف معین بازرگانی ، ی، اقتصادی واجتماعی است. در پیشبرد فروش،‌هدف تبلیغات، هدف بازرگانی است و منظور از آ،‌اطلاع رسانی و راهنمایی به خریداران بالقوه کالاها و خدمات در مورد کیفیت، قیمت، مشخصات ، مزایا و کالا دیگر اطلاعاتی است که احتمالاً در تصمیم گیری خریدار دارای نقش و اثر مثبت دارد.

 

بنابراین تا این قسمت مطالب پی بردیم که باید همواره به 3 دسته از عناصر در فعالیتهای بازاریابی عنایت داشت.

 

دسته اول :‌عناصر مادی محیط یا بازار هدف بود که میتوان مهمترین آنها را جمعیت و خصوصیات آن، توسعه اقتصادی، سرمایه های مالی انسانی وقتی و بالاخره علوم و تکنولوژی نام برد.

 

دسته دوم : عناصر غیر مدی محیط یا بازار هدف بود که از آن زمره؛ خانواده، نهادهای مذهبی، آداب و رسوم، ارزشها ،‌قوانین ، هنر و زبان و ادبیات را میتوان برشمرد.

 

دسته سوم : آمیخته بازاریابی نام داشت که به هفت P موسوم است و معادلهای فارسی آنها را باید محصول یا کالا، قیمت ، توزیع،‌پیشبرد فروش، بسته بندی، روابط عمومی وقدرت نامید.

 

قیمت (Price)

 

شاید قیمت یکی از مهمترین عنصر در آمیخته بازاریابی باشد بسیاری از مصرف کنندگان یا مشتریان کالا اعم از داخلی یا خارجی را میتوان با حربه قیمت کمتر،‌یا تخفیف بیشتر جلب نمود. گر چه از نظر علمی سایر عناصر آمیخته بازاریابی اهمیت کمتری از قیمت ندارند، ولی به علت قابل اندازه گیری بودن قیمت و امکان مقایسه سریع آن با کالاهای مشابه،‌این عنصر اهمیت بیشتری یافته است. تصمیم گیری در مورد تعیین قیمت بر خلاف گفته کلیشه ای رایج که عرضه و تقاضا را تعیین کننده قیمت می داند، به عوامل متعدد و متنوعی مانند هزینه های تولید، قیمت تمام شده، موقعیت و چگونگی رقایت یا انحصار،‌ قوانین مالی و محاسباتی، هزینه های توزیع و . بستگی دارد.

دانلود مقاله کامل تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگونتأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگوندانلود پایان نامه تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگونپایان نامه تأثیر تبلیغات بازرگانیتحقیق تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگونتأثیر تبلیغات بازرگانی
 

مقاله بررسی جایگاه تشویق در نظام آموزشی

فایل تحقیق تمدن اسلامی با فرمت ورد

دانلود تحقیق ارتقای فرآیند آموزش و توانمندسازی کارکنان در بیمارستان به روش focus pdca

دانلود پاورپوینت پزشکی استانداردهای بخش اورژانس

دانلود پاورپوینت اخلاق پزشکی در اسلام

پاورپوینت تحقیق فیزیک|نانولوله های کربنی

مقاله پژوهشی زمین شناسی|مدیریت نفت مصرفی

تبلیغات ,بازرگانی ,  ,ارتباطات ,قیمت ,عصر ,تبلیغات بازرگانی ,بازرگانی در ,در عصر ,تأثیر تبلیغات ,برای کالاهای ,تأثیر تبلیغات بازرگانی ,کامل تأثیر تبلیغات ,برای کالاهای گوناگون ,نامه تأثیر تبلیغات

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

به سوی ظهور دنیای بزرگ ریاضی جان جانان amirhoseintoloi tahsilico عصر اطلاعات انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس حوالی مفهوم خلاقیت , تعریف خلاقیت , تکنیک های خلاقیت , تمرین خلاقیت دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورزقان